28 martie 2012

Ciorba de peste






Ingrediente :
- 500 g peste
- 1 cartof
- 1 morcov
- 2 cepe
- 1/2 conserva de rosii
- bors
- leustean
- sare si piper



Se pune morcovul taiat rondele la fiert in apa rece .
Cand fierbe apa se adauga putina sare si ceapa taiata bucatele.
Adaugam cartoful taiat cubulete cand morcovul este fiert de jumatate .


In momentul in care toate legumele sunt fierte adaugam rosiile si bucatile de peste spalate foarte bine .
Mai fierbem ciorba aprox. 10 minute .


In mod normal ciorba de peste nu se strecoara , dar cum eu am o problema cu oasele de peste am preferat sa fac acest lucru .
Puteti sari peste aceasta etapa laborioasa , dar daca nu vreti sa aveti oase prin ciorba faceti ca mine :)
Deci strecuram ciorba intr-un alt vas si alegem din sita legumele pe care le punem inapoi in ciorba .


Dezosam bucatile de peste si le adaugam in ciorba .


Punem ciorba pe foc , adaugam borsul (eu am folosit Bors Magic ) , sare si piper dupa gust si mai fierbem 5 minute .
Presaram leustean proaspat , tocat marunt si 1-2 lg de ulei daca pestele nu este foarte gras .


Este prima data cand gatesc ciorba de peste si mi-a placut foarte mult .


Se poate servi cu ardei iute si paine proaspata sau mamaliguta .


POFTA BUNA !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu