13 iunie 2011

Prajitura Polara





Ingrediente :
*pentru blat :
- 5 oua
- 5 lg de apa rece
- 10 lg de zahar
- 8 lg de faina
- 2 lg de cacao

Facem blatul la fel ca la tortul cu piersici .


*pentru crema avem nevoie de:
 - 4 lg pline de faina
   - 2 oua           
  - 500 ml lapte
  - 300 gr zahar
       - 1 pachet margarina Rama
- 1 lg esenta de vanilie


Zaharul si 400 ml lapte se pun pe baie de abur si se fierb pana se topeste zaharul .


Separat se amesteca 2 oua cu 4 lg pline de faina si 100 ml lapte rece


 Compozitia anterioara se toarna in laptele fierbinte si se amesteca mereu pana la consistenta unei budinci .


Se da crema jos de pe foc si se adauga treptat margarina taiata cubulete si esenta de vanilie .
Lasam crema sa se raceasca si apoi o asezam peste blat uniform .


Pentru glazura avem nevoie de o ciocolata amaruie simpla fara crema sau ciocolata menaj
 Se pune ciocolata la topit pe baie de abur si se adauga 1 lg de ulei (ca sa nu se intareasca ciocolata prea repede si sa poata fi intinsa cu usurinta)


 Se intinde ciocolata topita peste crema si se pune la frigider .



Delicioasa !



POFTA BUNA !


3 comentarii:

  1. arata-mi poza cand bagi margarina ca eu am facut si a iesit moale

    RăspundețiȘtergere
  2. :) nu am poza in care bag margarina...crema este moale dupa ce se pune margarina pentru ca se topeste , dar dupa ce crema se raceste margarina se solidifica si intareste crema.
    Am spus ca se pune crema pe blat dupa ce se raceste.
    Sper doar ca nu ai folosit margarina tartinabila (la cutie )...

    RăspundețiȘtergere