25 aprilie 2012

Muffins cu ciocolata si portocale





Ingrediente :
- 2 oua
- 150 g zahar
- 2 portocale
- lapte
- 100 g unt moale
- 2 ciocolate amarui (180 g)
- 350 g faina
- un praf de sare
- 1 lg praf de copt
- 1/4 lg-ta bicarbonat de sodiu



Se rade coaja portocalelor si se stoarce sucul.


Peste sucul celor 2 portocale se adauga lapte pana la 200 ml.


Mixam ouale cu zaharul, apoi adaugam coaja si sucul de portocale cu laptele.


Se incorporeaza untul moale sau topit....


...si ciocolata topita.


La final punem faina cernuta si amestecata cu sarea , praful de copt si bicarbonatul de sodiu.


Chiar daca la un moment dat compozitia va parea taiata sau branzita nu va faceti probleme , dupa ce se adauga faina va capata un aspect cremos.


Umplem hartiile speciale de muffins pana la jumatate pentru ca vor creste mult la copt.


Punem tava in cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 15-20 minute.
Cuptorul meu ,,inca,, nu arata gradele :) asa ca le-am tinut la foc mediu si dupa 15 minute le-am testat cu o scobitoare si le-am mai tinut 2-3 minute.


Optional le puteti infrumuseta cu un mot de bezea batuta pe baie de abur.


Predomina gustul de ciocolata si o aroma fina de portocale.



POFTA BUNA !


Un comentariu:

  1. Minunate briosele astea! Le-am preluat cu link si aici: http://colectiadebriose.wordpress.com/2014/02/02/muffins-cu-ciocolata-si-portocale/

    RăspundețiȘtergere