10 iulie 2011

Placinta cu branza dulce





 Este o placinta foarte buna si usor de facut.


Ingrediente :
- 1 pachet foi de placinta
- 250 gr branza dulce
- 180 gr zahar
- 5 lg de smantana
- 3 oua
- 1 pliculet de zahar vanilat
- 1 lg-ta esenta de vanilie
- 50 gr unt ( pt. uns foile)


Se pun intr-un bol : 2 oua , 3 lg de smantana , 130 gr zahar , branza si zaharul vanilat.


Se amesteca bine toate ingredientele.


Separat se face un sos din 2 lg de smantana , 50 gr zahar , 1 ou si esenta de vanilie.


Intr-o tava se pune hartie de copt si apoi se aseaza 4 foi de placinta, unse fiecare cu unt topit.


Apoi se adauga compozitia de branza.


Se adauga inca 4 foi de placinta unse cu unt.


Marginea foilor se pliaza peste placinta si se pensuleaza bine cu unt.


Placinta se portioneaza cruda.


Apoi se toarna sosul preparat anterior si se pune la cuptor pana se rumeneste.


Se scoate tava din cuptor...


...si se portioneaza usor pe taieturile facute inainte de a o baga la cuptor.


Se poate servi atat rece , cat si calda.


POFTA BUNA !

4 comentarii:

  1. foarte buna aceasta placinta.merita incercata

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ,Livia ,pentru apreciere si ma bucur ca incerci retelete mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. AM INVATAT CEVA NOU:SOSUL DE SE PUNE DEASUPRA.EU NU O UNGEAM DECAT CU UNT.IN COMPOZITIE EU MAI PUN SI STAFIDE ,ESENTA DE ROM SI COAJA DE LAMAIE.IMI PLAC AROMELE COMBINATE.

    RăspundețiȘtergere
  4. Orice reteta sa poate imbunatatii sau putem adauga diverse ingrediente , care ne plac.
    Eu folosesc foarte rar esenta de rom , pentru ca nu prea ma dau in vand dupa aceasta aroma. In schimb imi place foarte mult esenta de vanilie.

    RăspundețiȘtergere