21 iulie 2011

Supa de gulii



Am mancat prima data supa de gulii , la o prietena din Arad. Mi-a placut foarte mult , desi inainte de a gusta am fost reticienta , deoarece eu guliile le mancam doar crude cu putina sare :)
Este foarte simplu de facut si foarte gustoasa.



Ingrediente :
- 2 gulii
- 2 cepe
- 3 morcovi
- 3 lg de ulei
- vegeta
- piper
- patrunjel


Punem in ulei cu putina apa morcovul dat pe razatoarea mare si ceapa tocata.
Adaugam 1 lg de vegeta ( eu am avut cuburi de vegeta biologica , fara monoglutamat ) si lasam sa fiarba .


Radem si guliile pe razatoarea mare...


...si le adaugam peste morcovi si ceapa.


Adaugam apa fierbinte si lasam sa fiarba .


Cand sunt fierte zarzavaturile, adaugam vegeta, daca mai este nevoie si piper.
Presaram patrunjelul tocat si servim cu smantana.


POFTA BUNA !


3 comentarii:

  1. In seara asta o facui si eu, ca mi-a ramas gandul la ea, de cand am vazut-o aici. Simplu de facut si suuuuper buna! Merci Carmenutze. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur, Lavi ,ca iti place.
    Multumesc pt. comentariu , reusisi sa ma faci fericita :) pentru ca tot astept si eu sa imi spuna lumea daca incearca retetele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E super bunaaa!!!si lu lavi i.a iesit super :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere