18 iulie 2011

Placinta cu branza sarata




Am preluat aceasta reteta de pe blogul Laurei Laurentiu , un blog cu multe retete delicioase si prezentate foarte frumos.




Ingrediente :
- 1 pachet foi de placinta
- 1 kg de branza ( eu am pus 350 gr urda si 650 gr branza sarata )
- 5 oua
- 250 gr smantana
- 1 cescuta apa minerala


Se rade branza si se amesteca cu 200 gr de smantana si 4 oua.


Se ung foile cu unt topit sau ulei.


Punem foile intr-o tava , in care am asezat hartie de copt si adaugam amestecul de branza.


Adaugam restul de foi unse ( 5 foi la fiecare strat ) si restul de branza in straturi alternative.
Foile putem sa le asezam si incretite daca sunt mai mari decat tava.


Taiem placinta cu un cutit ascutit in patratele.


Adaugam sosul obtinut din : 50 gr smantana + 1 ou + 1 cescuta de apa minerala.


Bagam placinta la cuptor pana se rumeneste ( la mine a durat 50 minute ) la foc mediu.


Este o placinta buna , atat calda , cat si rece.
Data viitoare o sa reduc din cantitatea de branza , pentru ca mi s-a parut prea multa , in comparatie cu foile de placinta. Depinde de gusturile fiecaruia , daca va place cu branza foarte multa puteti sa puneti toata cantitatea.



POFTA BUNA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu